KPO - KAINUUN PUHELINOSUUSKUNTA
       

Visio

KPO-konsernin visiona on olla jäsenten ja asiakkaiden arvostama pitkäjänteisesti kehittyvä ICT-konserni.

Missio

KPO-konsernin perustehtävä on tuottaa jäsenilleen ICT-palveluja ja etuja.

Arvot

Jäsenasiakaslähtöisyys

Kaikki me KPO:lla olemme asiakastyössä.

Vastuullisuus

Hyvin ja loppuun asti tehty työ oman asiakkaan hyväksi on parhainta vastuunkantoa KPO:n menestykseksi. Asiakkaiden palvelutarpeet ja jäsenomistajien tahto ohjaavat toimintamme suuntaa ja sisältöä.

Kehittyminen

Toimialansa parhaiden kumppanien kanssa kehitämme viisaasti omia osaamisalueitamme, palvelujamme ja toimintaamme - ja menestymme.


        





Tiedote osuuskunnan kokouksesta 11.5.2017

Jäsenetuohjelma osuuskunnan jäsenille

Kutsu Osuuskunnan varsinaiseen kokoukseen

EtusivuSivukarttaYhteydenototYhteystiedotKäyttöehdot